TACTUS LEATHER: Ongoing Stock

TACTUS LEATHER: Ongoing Stock

ENG: With our experience and expertise in leather, not only can TACTUS LEATHER produce customized leather according to customer requirements in quantities starting at just a single piece, but we also have leather stocks ready for immediate delivery to support designers or customer groups who want to use leather conveniently and promptly. TACTUS LEATHER assists in selecting the type of leather suitable for various uses. Through years of experience as a leather manufacturer, we instill confidence in our numerous clients by producing ready-to-use leather that adheres to quality standards and authenticity.

TH: จากประสบการณ์และความเป็นผู้เชี่ยวชาญเรื่องหนังของ TACTUS LEATHER นอกจากจะสามารถผลิตหนังสำเร็จตามโจทย์ที่ลูกค้าต้องการในปริมาณเริ่มต้นตั้งแต่ 1 ตัวขึ้นไป มีหนังเป็นสต๊อกพร้อมส่งสำหรับรองรับนักออกแบบหรือกลุ่มลูกค้าที่ต้องการนำหนังไปใช้งานได้อย่างสะดวกรวดเร็ว โดย TACTUS LEATHER เปรียบเสมือนผู้ช่วยในการคัดเลือกชนิดของหนังที่เหมาะกับการนำไปใช้ ด้วยการผลิตหนังพร้อมนำไปขึ้นรูปจากประสบการณ์ในการเป็นผู้ผลิตหนังมาอย่างยาวนานหลายสิบปี สร้างความมั่นใจเรื่องคุณภาพตามมาตรฐานและความเป็นหนังแท้

TACTUS LEATHER มีสต๊อกหนังทั้งหมดกว่า 23 รายการ ลูกค้าสามารถสัมผัสและเลือกหนังได้ตามโจทย์ที่ต้องการ ไม่ว่าจะเป็นลักษณะของหนัง ผิวสัมผัส ตลอดจนโทนสีที่เราเลือกมาให้แล้วว่าหนังแต่ละชนิดเหมาะสม ลงตัวกับชิ้นงานใด และนำไปจับคู่สีใช้งานได้ง่าย เรียกได้ว่าเป็นคอลเล็กชันพิเศษที่ลูกค้าเลือกซื้อตามต้องการ แล้วนำไปใช้งานได้เลย

Previous
Previous

Tuscany: Smooth/Sleek/Uniform Color

Next
Next

APLF Leather Varieties